Hatelijke nul verdwenen!

13 oktober 2021 21:30

Teus Verhoef

Dit was zaterdag jl. in en tegen Streefkerk het geval. Beide begonnen de wedstrijd met een brilstand onderaan de ranglijst, maar door de eindstand van 2-2 werd dus 1 punt gehaald, weliswaar niet de “volle buit”, maar hopelijk zullen nog vele punten volgen.

In ieder geval is de onderste plaats samen met Streefkerk verlaten en wordt deze thans nog ingenomen door Dubbeldam. Komende zaterdag wordt thuis om 15.00 uur tegen Ameide gespeeld, dat met 5 punten op de 6e plaats staat met 3 punten onder de koplopers VVAC en De Alblas.

Terug naar 9 oktober boekte ons 2e elftal uit een winst van 2-3 op BSC in Benthuizen en voor wat betreft de ranglijst staat ons team op de gedeelde eerste plaats met ARC 5 en Bergambacht 2. Zaterdag a.s. wordt thuis om 12.30 uur thuis tegen Alphen 2 gespeeld, dat op de laatste plaats staat.

Tot nog even terugkomend op 9 oktober, dat er in totaliteit 18 wedstrijden zijn gespeeld, waarvan er 7 werden gewonnen, 8 verloren gingen en 3 wedstrijden in een gelijkspel eindigden. Aldus een winstpercentage van 38,31.

Bron: Teus Verhoef