Speeldagenkalender seizoen 2020/'21

1 mei 2020 19:15

Redactie

Het is weer zover: de bekendmaking van de speeldagenkalenders voor het nieuwe seizoen. Een moment waar iedereen binnen de vereniging naar uitkijkt. De speeldagenkalenders bieden een handig overzicht van de dagen waarop wedstrijden voor de verschillende categorieën worden ingepland.

De speeldagenkalender biedt een handig overzicht van de dagen waarop wedstrijden voor de verschillende categorieën worden ingepland. Dit kunnen beker- en competitiewedstrijden zijn, maar ook inhaaldagen en vrije dagen (weekenden). De speeldagenkalender is dus van groot belang voor iedereen binnen de vereniging. Aan de hand van de kalenders kun je nu aan de slag met de planning van bijvoorbeeld de vriendschappelijke wedstrijden en toernooien. Maar natuurlijk ook je vakanties.

Bekijk de link voor de nieuwe speeldagenkalender seizoen 2020/'21 of ga naar het menu Wedstrijd info.
Bron: KNVB