Gezocht gastheer/gastvrouw voor de jeugd

2 september 2020 18:45

Redactie

Voor de commissiekamer zijn wij op zoek naar enthousiaste ouders of andere geïnteresseerden die het leuk vinden om 2 zaterdag ochtenden (van 7.45 tot 12.00 uur) per seizoen de gasten te ontvangen en vele blije kindergezichtjes te verwelkomen op ons sportpark.

Beste ouders van jeugdleden JO6 t/m JO13 en andere geinteresseerden,

Tijdens de buitengewone Algemene Leden Vergadering van 27 augustus jl is besloten dat het VDV reglement (vanzelfsprekende dienstverlening) wordt gewijzigd. Dit houdt in dat de VDV voor ouders van jeugdleden JO6 t/m JO13 niet meer verplicht is. In plaats hiervan zal de contributie met 25 euro worden verhoogd.

Een vereniging kan alleen maar bestaan als er voldoende vrijwilligers zijn en daarom vragen wij als vv Schoonhoven om jouw hulp. Voor de commissiekamer zijn wij op zoek naar enthousiaste ouders als gastheer/gastvrouw op zaterdagochtend van 7.45 tot 12.00 uur. Je bent het visitekaartje van de vereniging.

Wat houdt dit in:

• Allereerst de gasten ontvangen van alle bezoekende jeugdteams.
  • De leiders de kleedkamer wijzen.
  • De leiders koffie aanbieden.
  • Limonade meegeven naar het veld voor tijdens de rust.
  • Jeugdscheidsrechters ontvangen.
  • Uitslagen noteren.

We zien jouw reactie graag tegemoet voor 15 september. Voor meer informatie of aanmelden stuur een mail naar [email protected]

Met vriendelijke groet,