Bestuur volgt ontwikkelingen Corona op de voet

23 september 2020 9:15

In onze nabije omgeving zien we regelmatig dat clubs genoodzaakt zijn om tijdelijk het programma stop te zetten.

Landelijk en ook in onze regio neemt het aantal besmettingen met Corona weer toe. Regelmatig zien we ook in onze nabije omgeving dat clubs genoodzaakt zijn om tijdelijk het programma stop te zetten.

Als bestuur volgen we de ontwikkelingen in onze directe omgeving en binnen onze vereniging nauwgezet. En beoordelen we frequent of er aanleiding is om nadere maatregelen te nemen. Tot op heden zijn de feiten niet zodanig dat we hiertoe moeten overgaan.

We benadrukken echter dat de situatie onzeker is en zullen bij twijfel niet schromen om nadere actie te nemen zoals het tijdelijk stil leggen van de activiteiten. Immers 'better safe than sorry'.

Graag blijven we aandacht vragen voor ons Corona-protocol. We willen een ieder op het hart drukken bij klachten* niet deel te nemen aan activiteiten binnen onze vereniging en in deze omstandigheden ons complex niet te betreden.

Laten we er samen alles aan doen om verdere verspreiding te voorkomen!

Bestuur vv Schoonhoven

Coronaprotocol wedstrijddagen

* Coronaklachten zijn: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, (licht) hoesten, benauwdheid, verhoging, koorts en/of plotseling verlies van reuk en/of smaak.

Bron: Bestuur vv Schoonhoven