De definitieve teamindeling voor de jeugd en JO23-2

5 juli 2022 21:15

Redactie

De team indelingen zijn definitief gemaakt en met frisse moed kijken wij als vereniging uit naar het nieuwe seizoen 2022/2023. Wat was het fijn om na 2 jaar weer een ‘normaal’ seizoen te kunnen uitspelen. Onderstaand vind je de definitieve teamindelingen voor aankomend seizoen.

Definitieve indelingen jeugd en O23-2 siezoen 22/23

Helaas zijn er nog een paar teams die het zonder trainer en/of coach moeten doen, hierbij zijn vrijwilligers heel hard nodig. Trainers en/of coaches zijn heel erg belangrijk voor de ontwikkeling voor onze talenten van de voetbalvereniging. Wij hopen dan ook als club dat deze openstaande functies voor het begin van het nieuwe seizoen gevuld zullen zijn.

Geen ervaring in het trainersvak, maar wel geïnteresseerd om het te doen? Geen enkel probleem. De coördinatoren van de desbetreffende leeftijdscategorie helpen jou graag daarin.

VV Schoonhoven is nog op zoek naar trainers en/of coaches voor de volgende teams:

• JO 8   Trainer (alleen op de woensdag)
  • JO 9 – 2: Trainer en coach
  • JO 9 – 3: Trainer en coach
  • JO 11-3: Trainer
  • JO 15-2: Trainer en coach
  • JO 15-3: Trainer en coach
  • JO 15-4: Trainer en coach
  • JO 17-2: Trainer en coach
  • JO 17-1: Trainer en coach
  • JO 19-2: Trainer en coach

JO 8 + 9 trainen op de maandag en woensdag van 17:00 t/m 18:00

JO 11 traint op de maandag en woensdag van 18:00 t/m 19:00

JO 15 traint op de dinsdag en donderdag van 18:30 t/m 19:30.

JO 17 + 19 trainen op de maandag en woensdag van 20:00 t/m 21:15.

Ben je zelf lid en spelend in de bovenbouw? (JO 15, 17 of 19) Lijkt het je leuk om de onderbouw

(JO 7 t/m JO 11) te gaan trainen en daarbij een vergoeding te krijgen? Meld jij je dan ook aan!

Moet jij dit jaar van de middelbare school maatschappelijke stage lopen en zoek je een leuke stageplek? Dat kan ook bij VV Schoonhoven! Als extraatje krijg je ook nog een vergoeding erbij. Oftewel een leukere plek ga je niet vinden!

Uiteraard zijn trainers en/of coaches van buiten de vereniging, meer dan welkom. Zie jij een openstaande functie waarin je denkt dit lijkt mij leuk om te doen? Aarzel niet en stuur de coördinator een mail. Ook hier is sprake van een aangename maandelijkse vergoeding.

Lijkt dit je leuk en ben je enthousiast? Laat het ons weten!

Bij aanmeldingen en eventuele vragen kan je dit mailen naar het volgende e-mail adres:

Bron: Jeugd