VV Schoonhoven Sjaalverhaal

Video samenvatting Schoonhoven 1 - De Alblas 1

11 maart 22:00  Een samenvatting van de wedstrijd van ons 1e team tegen de koploper De Alblas.meer »

Sjaalverhaal Swaneveld Adviesgroep

1 maart 22:00  In "VV Schoonhoven Sjaalverhaal" geven de sponsoren van VVS elkaar letterlijk de sjaal door en daarmee de mogelijkheid om zichzelf te presenteren aan de leden. De Sponsor met de sjaal mag zijn verhaal doen en staat daarmee 2 weken in de "Spotlight". Deze week is het woord aan Ronald Swaneveld van Swaneveld Adviesgroep.meer »

Sjaalverhaal Go Advised Group

6 mei 0:15  In "VV Schoonhoven Sjaalverhaal" geven de sponsoren van VVS elkaar letterlijk de sjaal door en daarmee de mogelijkheid om zichzelf te presenteren aan de leden. De Sponsor met de sjaal mag zijn verhaal doen en staat daarmee 2 weken in de "Spotlight" in deze moeilijke tijd. Deze week is het woord aan Govert van Asperen van Go Advised Group.meer »

Sjaalverhaal Café The Limerick

20 april 18:30  In "VV Schoonhoven Sjaalverhaal" geven de sponsoren van VVS elkaar letterlijk de sjaal door en daarmee de mogelijkheid om zichzelf te presenteren aan de leden. De Sponsor met de sjaal mag zijn verhaal doen en staat daarmee 2 weken in de "Spotlight" in deze moeilijke tijd. Deze week is het woord aan Jacco Fredrikze, eigenaar en oprichter van Café The Limerick.meer »

Sjaalverhaal Kluswijs Kommer

30 maart 19:00  In "VV Schoonhoven Sjaalverhaal" geven de sponsoren van VVS elkaar letterlijk de sjaal door en daarmee de mogelijkheid om zichzelf te presenteren aan de leden. De Sponsor met de sjaal mag zijn verhaal doen en staat daarmee 2 weken in de "Spotlight" in deze moeilijke tijd. Deze week is het aan ... Angeline Kommer, eigenaar van Kluswijs Kommer en KW Wonenmeer »

Sjaalverhaal Wijnkoperij Huub Oostendorp

17 maart 19:30  In "VV Schoonhoven Sjaalverhaal" geven de sponsoren van VVS elkaar letterlijk de sjaal door en daarmee de mogelijkheid om zichzelf te presenteren aan de leden. De Sponsor met de sjaal mag zijn verhaal doen en staat daarmee 2 weken in de "Spotlight" in deze moeilijke tijd. Deze week is het aan ... Huub Oostendorp van Wijnkoperij Huub Oostendorpmeer »

Sjaalverhaal Financieel Comfort

26 februari 11:00  In "VV Schoonhoven Sjaalverhaal" geven de sponsoren van VVS elkaar letterlijk de sjaal door en daarmee de mogelijkheid om zichzelf te presenteren aan de leden. De Sponsor met de sjaal mag zijn verhaal doen en staat daarmee 2 weken in de "Spotlight" in deze moeilijke tijd. Deze week is het aan ... Martijn Snoeck, van Financieel Comfort. meer »

Sjaalverhaal Karsdorp Auto's

8 februari 12:15  In "VV Schoonhoven Sjaalverhaal" geven de sponsoren van VVS elkaar letterlijk de sjaal door en daarmee de mogelijkheid om zichzelf te presenteren aan de leden. De Sponsor met de sjaal mag zijn verhaal doen en staat daarmee 2 weken in de "Spotlight" in deze moeilijke tijd. Deze week is het aan ... Fred Karsdorp, eigenaar en oprichter van Karsdorp Auto's.meer »

Sjaalverhaal Cafetaria Brasserie de Veerpoort

25 januari 21:45  De komende tijd laten we bij sjaalverhaal elke week een sponsor aan het woord. Met deze week: Cafetaria Brasserie de Veerpoort. Snackbar de Veerpoort heeft in januari elke maandag 25% van de omzet aan VVS gedoneerd. Wij willen Cafetaria Brasserie de Veerpoort, de bezorgers, en de mensen die besteld hebben bedanken voor de steun in deze lastige tijd!meer »