Wedstrijd info

Video samenvatting Schoonhoven 1 - De Alblas 1

11 maart 22:00  Een samenvatting van de wedstrijd van ons 1e team tegen de koploper De Alblas.meer »

Nieuwe lichtinstallatie vv Schoonhoven

10 februari 12:15  Voetbalvereniging Schoonhoven krijgt op en rond haar tweede en derde veld een moderne led verlichtingsinstallatie.meer »

1372x gelezen

Online bierproeverij groot succes!

7 februari 15:00  Op vrijdag 5 februari vond de eerste Heineken – Plus Rechtuyt Online Bierproeverij plaats. Op initiatief van Edwin den Toom, die samen met Elbert-Jan Botter en Wim van ’t Hullenaar de huidige barcommissie vormt, is enige weken geleden het idee geopperd om de '3e helft' te laten herleven. meer »

1335x gelezen

KNVB wil seizoen afsluiten met KNVB Regio Cup

4 februari 13:45  Na al die maanden wil iedereen dolgraag weer voetballen en de KNVB wil hiervoor alle mogelijkheden benutten. Als blijkt dat het oppakken van de huidige competities geen optie meer is, dan organiseert de KNVB voor amateurverenigingen kleinschalige regionale competities voor het vervolg van het huidige seizoen: de KNVB Regio Cup. (bron KNVB)meer »

1072x gelezen

Steun de club, betaal je contributie!

2 februari 12:45  Door de Corona maatregelen zijn we op dit moment beperkt actief. Alleen de jeugd kan trainen en onderling wedstrijden spelen. We missen allemaal de gezelligheid en drukte van en op de club. Deze situatie kost de vereniging - geen kantine-inkomsten - ook erg veel geld. Daarom is het belangrijk dat onze leden wel hun contributie blijven betalen, willen we als vv Schoonhoven niet in financiële problemen komen.meer »

1242x gelezen

Contractverlenging Raymond van der Kort

31 december 14:45  vv Schoonhoven en hoofdtrainer Raymond van der Kort hebben overeenstemming bereikt om het medio 2021 aflopende contract met een jaar te verlengen. De samenwerking met Ari Nagtegaal is uitstekend en ook Ari zal volgend seizoen actief zijn als trainer van het 2e elftal.meer »

905x gelezen

Voetbalnieuws afgelopen week

14 oktober 20:15  Schoonhoven 1 wint van koploper Hardinxveld, het resultatenoverzicht en wedstrijdverslagen.meer »

947x gelezen

Bestuur volgt ontwikkelingen Corona op de voet

23 september 9:15  In onze nabije omgeving zien we regelmatig dat clubs genoodzaakt zijn om tijdelijk het programma stop te zetten. meer »

1492x gelezen

Regels bij opzeggen lidmaatschap

4 september 9:00  Voor de volledigheid wijzen we je graag aan het begin van het nieuwe seizoen nog even op de regels rondom het opzeggen van je lidmaatschap van vv Schoonhoven.meer »

1006x gelezen

Strikte handhaving landelijke regels inzake quarantaineplicht!

30 augustus 16:45  Eerst 10 dagen in thuisquarantaine na terugkomst uit een land met code oranje.meer »

879x gelezen

Ga naar archief