A1 verslaat Olympia A3

4 september 2011 18:00

Na de met 3-2 gewonnen wedstrijd tegen Haastrecht A2 was het nu de beurt aan Olympia A3 in Gouda.

De wedstrijd werd rommelig en ongeconcentreerd begonnen waarna we al gauw tegen een achterstand van 1-0 aankeken via een (terechte) penalty. Gelukkig had Olympia het vizier niet op scherp staan en was Moid in goede doen in het doel. Halverwege de eerste helft wisten we ons te herpakken en in de 35e minuut scoorde Rob van Woerkom de 1-1, wat tevens de ruststand was.

De 2e helft kwamen we beter uit de startblokken en in de 50e minuut was het Jesse van Dam die de 1-2 op het scorebord zette. Olympia maakte vrij snel daarna de 2-2, maar wij controleerden toch de wedstrijd alhoewel Olympia nog goede kansen kreeg. Echter door hard te werken en een goede keeper konden zij niet scoren.

Dit deden wij nog wel in de 70e minuut door weer een goal van Jesse waarna Mick Louwerens in de 80e minuut met zijn treffer de wedstrijd op slot gooide. Ondanks de hitte is er door de inspanning van iedereen met 2-4 gewonnen.