Senioren nieuws

Walter van Maurik behaalt zijn 1e ster.

21 april 9:45  In de wedstrijd tegen Wieldrecht heeft Walter van Maurik zijn 1e ster behaald. Walter scoorde hierin 2 keer voor Schoonhoven 1 en hij brengt zijn totaal nu op 25.meer »

179x gelezen

Zonder vrijwilligers geen v.v. Schoonhoven, dus alle vrijwilligers zijn superhelden.

12 april 8:45  Vrijwilligers zijn cruciaal voor een vereniging daarom start de KNVB de campagne "Word een Clubheld". meer »

164x gelezen

Sam Blommaert overleden

21 augustus 8:45  Vandaag, zondag 20 augustus, ontvingen we het droevige bericht dat Sam Blommaert is overleden. Helaas heeft Sam de strijd tegen zijn ziekte niet kunnen winnen. meer »