Sponsor worden

Sponsor vv Schoonhoven worden?

Om ook in de toekomst een gezonde vereniging te blijven, zoekt vv Schoonhoven - naast haar huidige sponsoren en donateurs - nieuwe sponsoren. Enthousiaste partners die de vereniging een warm hart toedragen.

vv Schoonhoven is een bloeiende vereniging en neemt - met ruim 650 leden - niet alleen een belangrijk plaats in binnen de Schoonhovense gemeenschap, maar vervult ook een regionale functie.

In onderstaande flyer staan de mogelijkheden die vv Schoonhoven jouw bedrijf of organisatie biedt op het gebied van exposure en sponsoring. Sponsoring is echter maatwerk: de sponsorcommisie van vv Schoonhoven komt dan ook graag met je in contact om jouw specifieke wensen te bespreken. Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected] .

Contact

Heb je vragen, opmerkingen of suggesties? Of wil je graag een sponsor aandragen? Stuur een e-mail naar [email protected] of benader één van de leden van de Sponsorcommissie.

Sponsorcommissie vv Schoonhoven