Wijzigen gegevens

Wijzigen persoonlijke gegevens

Alle communicatie vanuit vv Schoonhoven - over contributie, Vrijwillige Dienst Verlening (VDV) enz., gaat via het bij de vereniging geregistreerde en bekende - door jou opgegeven - e-mailadres, telefoonnummer, huisadresgegevens en bankgegevens.

Nu komt het helaas nog regelmatig voor dat bijvoorbeeld de ledenadministratie te maken heeft met oude gegevens. Waardoor het innen van contributie, toezenden informatie vanuit de vereniging of communicatie rondom VDV-verplichtingen problemen opleveren.

Ieder lid is verantwoordelijk voor het ter beschikking stellen van de juiste gegevens. Voor jeugdleden geldt dat deze verantwoordelijkheid ligt bij de ouders/verzorgers. Onjuiste e-mailadressen, telefoonnummers, huisadresgegevens en bankgegevens of het ontbreken ervan zijn daarom geen argumenten voor het niet nakomen van contributiebetaling of de VDV-verplichting.

Ben je onlangs verhuisd, heb je een nieuw telefoonnummer of ben je van bank veranderd? Stuur dan je meest actuele en volledige gegevens naar [email protected]