Jeugd nieuws

Zonder vrijwilligers geen v.v. Schoonhoven, dus alle vrijwilligers zijn superhelden.

12 april 8:45  Vrijwilligers zijn cruciaal voor een vereniging daarom start de KNVB de campagne "Word een Clubheld". meer »

Proeftraining bij VV Schoonhoven

24 maart 15:15  Op 30 maart organiseren we een proeftraining voor alle meisjes en jongens uit groep 1, 2 en 3. Deze training is natuurlijk ook voor de kinderen die al lid zijn! We zouden het heel leuk vinden als je komt en je vriendjes en vriendinnetjes meeneemt. Zien we je volgende week?meer »

Feyenoord komt naar v.v. Schoonhoven