Nieuws van de Technisch Jeugdcoördinatoren

10 december 2014 17:30

Met: * winterstop jeugdtrainingen - * vvSchoonhoven doet mee aan de Drukzo Talent Cup - * Wedstrijden categorie B weekend 16 mei 2015 en * Spelregelbewijs tweedejaars B-junioren voor 1 januari 2015.

Winterstop jeugdtrainingen:

Van maandag 22 december 2014 t/m zondag 4 januari 2015 gooien wij de trainingsfaciliteiten voor de jeugd op slot.
Dit betekent dat er in deze periode niet getraind wordt en de jeugd twee weken rust heeft.
In die periode is ook het Meent-toernooi.

VV Schoonhoven doet mee aan de Drukzo Talent Cup:

Het nieuwe toernooi om de Drukzo Talent Cup, dat in februari aan haar eerste editie zal beginnen, zal nu eens niet voor standaard elftallen worden gehouden, maar juist voor samengestelde talententeams. Dit houdt in dat het toernooi wordt georganiseerd voor de elftallen onder 23 jaar, o17, o15, o13 en o11 van alle clubs in de regio Krimpenerwaard.

Het programma ziet er als volgt uit:

1e ronde: 3, 10 en 17 februari 2015
Tussenronde: 24 februari, 3 maart 2015
2e ronde: 17, 24 en 31 maart 2015
Halve finale: 7, 14, 21 april 2015
Finaledag: Zaterdag 23 mei 2015

Meer informatie op http://drukzotalentcup.nl/

Wedstrijden categorie B weekend 16 mei 2015:

Leiders worden verzocht binnen hun teams te inventariseren of zij het weekend van 16 mei vrij willen hebben. Deze wedstrijden zullen in een inhaalweekend vanaf 1 januari 2015 gepland worden. Het is mogelijk een aantal teams te laten spelen waarbij wij van de vrije teams spelers lenen. Leiders kunnen via hun eigen technisch jeugdcoördinator hun wens bekend maken vóór 1 januari 2015!

Spelregelbewijs tweedejaars B-junioren vóór 1 januari 2015:

Zoals wij weten gaan de tweedejaars B-junioren dit jaar hun spelregelbewijs halen.
We zien in ons bestand dat een aantal het nog niet gehaald hebben.
Voor 1 januari 2015 moet je het gehaald hebben anders kan je volgend seizoen niet voetballen.

Hoe werkt het? De KNVB legt het uit:

"Activeer je account met de volgende gegevens op https://www.voetbalmasterz.nl/#activeren/
Gebruikersnaam en Activatiecode invoeren die je per brief van de KNVB hebt ontvangen.
Ben je dit kwijt? Neem contact op met Tristan Brouwer.

Als de gegevens zijn ingevuld dan krijg je een bevestigingsmail. Als je op de bevestigingsmail hebt gedrukt kan je vervolgens inloggen. Bij het inloggen voer je de gebruikersnaam in en je zelf gekozen wachtwoord.
Om het spelregelbewijs te halen doorloop je eerste een aantal levels. Als je de levels gehaald hebt kan je de eindtoets gaan maken. Na drie pogingen ben je gezakt. Mocht je zakken dan kan je aan je vereniging vragen om je aan te melden voor een herkansing.
Ik heb een vraag. Wat kan ik doen?
1. Je gaat naar de veelgestelde vragen. https://www.voetbalmasterz.nl/faq/
2. Je vraagt aan je trainer of leider of hij kan helpen.
3. Als je trainer het niet weet dan kan het bestuur van de vereniging jouw trainer helpen.
Wil je zien hoe Wijnaldum de spelregels toepast? Klik hier. Tof filmpje? Like het filmpje en deel het op twitter!"

Succes!