Oliebollen!

17 december 2014 15:15

We willen allereerst iedereen hartelijk bedanken die zich heeft ingezet voor de actie:
Jan van Baaren, Siem Vermeulen voor het nieten en vouwen van alle brieven.

Bakkerij Kok voor het gebruik van de bakkerij en alle bijbehorende spullen.

De oliebollenbakkers-voor-een-nacht: Vincent Neven, Robin van Randwijk en Jordi Koster.

De inpakkers van ruim 4.000 oliebollen: Saskia van Elteren, Bep Ooms, Siem Vermeulen, Simon Peltenburg en Saskia Monnichmann.

En de man die alle briefjes heeft verwerkt en alle enveloppen heeft nageteld: Bert de Bruin. Maar natuurlijk vooral de leden die de oliebollen hebben verkocht. Zonder jullie hadden we nu niet zo’n mooi resultaat. Dank daarvoor!

Wat is het resultaat?

Er zijn door 114 (van de 570) leden totaal 754 zakken oliebollen verkocht.

Dat levert na aftrek van kosten een nettobedrag op van € 1.885,- met bestemming voor de jeugd en materiaal. Een mooi bedrag dat goed besteed gaat worden.

Van de 42 teams hebben helaas 11 teams geen oliebollen verkocht. Dat betreuren we eigenlijk wel.

Winnaar bestverkopende team

Een ware teamprestatie is geleverd door spelers van D3.
Zij hebben met bijna het hele team gezorgd voor 58 zakken. Zij hebben de voetbalclinic van hoofdtrainer Wim Eilander gewonnen. We weten zeker dat dit helemaal goed komt.

Winnaar bestverkopende speler

Onze topverkoper die de meeste zakken oliebollen heeft verkocht en die zelfs een tweede boekje is gaan halen bij Bert de Bruin is Guido Murray met 19 zakken.
Onderstaande lijst is van de verkopers die 10 of meer zakken hebben verkocht.

Guido Murray

Sem de Jong

Luc Monnichmann

Bob Koudstaal

Karsten Boringa

Dylan de Jong

Imad el Banna

Daan van Hooff

Joep van Asperen

Tim van Hooff

Daan Kok

Finn van Buren

Mees Hak

Abdi Simsek

Stefan Rooken

Ouassim Boukayoua

Sam Zieren

Ibrahim Sadiki

Jeroen Schep

De top 3 van de spelers (Guido, Sem en Luc) en de mannen van D3 krijgen tijdens de nieuwjaarsreceptie hun prijs uitgereikt.
Dan zullen we ook in een officieel moment de cheque uitreiken van het opgehaalde bedrag van € 1.885,-