Uitnodiging Nieuwjaarsreceptie en activiteiten

21 december 2014 20:00

Beste vvSchoonhovenaren,

Hierbij willen wij u uitnodigen voor de jaarlijkse Nieuwjaarsactiviteiten van Voetbalvereniging Schoonhoven op zaterdag 3 januari 2015.

Met onderstaande activiteiten belooft het weer een topdag te worden, welke u absoluut niet mag missen, dus noteer het vast met stip in uw agenda!

Om 14.00 uur begint een wedstrijd tussen een combinatie van zaterdag 1 en zaterdag 2 spelers en een combinatieteam van “oud” zaterdag- en “oud” zondag-spelers.

Vele oud-coryfeeën zullen voor deze wedstrijd hun opwachting maken. En deze activiteit draagt ook altijd een reünie-achtig karakter.

Hand in hand met de mini’s zullen deze spelers het veld op gaan.

In de rust van deze wedstrijd spelen de mini’s een onderling wedstrijdje waarna ze gezellig (oud Hollandse) spelletjes doen onder het genot van een hapje en drankje.

Ook zal vanaf 14.00 uur de Businessclub, geheel conform traditie, iedereen trakteren op winterse lekkernijen: Glühwein en erwtensoep.

De drie jongens en het team die tijdens de oliebollenactie de meeste oliebollen hebben verkocht krijgen op deze dag hun prijs uitgereikt en in een officieel moment wordt de cheque met het opgehaalde bedrag uitgereikt.

Vanaf 16.00 uur, durend tot het welletjes is geweest, vindt in de kantine de nieuwjaarsreceptie plaats waar iedereen in de gelegenheid wordt gesteld om in een gezellige ambiance elkaar een goed nieuw jaar te wensen.

Wij hopen u graag te ontmoeten op deze dag.

Het Bestuur.