D1 wint en bekert verder!

14 januari 2015 15:00

D1 was afgelopen zaterdag het enigste team dat een echt belangrijke wedstrijd speelde.

Ze speelden thuis tegen Soccer Boys D1 voor een plaatsje in de 1/8 finales van de KNVB beker.
We are proud to say dat onze D1 won met 2-0!
De volgende bekerwedstrijd wordt thuis gespeeld om 18:45 tegen Nieuwerkerk D1. Nieuwerkerk D1 speelt in dezelfde competitieklasse als Schoonhoven D1 en neemt momenteel de koppositie in terwijl Schoonhoven op de vierde plaats staat, vijf punten achter hen met één wedstrijd meer gespeeld. Toch kunnen de NIeuwerkerkers zich vast op gaan maken voor een heftige strijd, want VVS is erop gebrand door te gaan naar de kwartfinales!