Activiteiten Business Club VVS en een verrassing voor de vereniging

11 maart 2015 21:00

Komende vrijdag 13 maart bezoeken de donateurs en haar partners van de Business Club VV Schoonhoven de exclusieve premiere van het toneelstuk "Aanraders" in het Arto theater in Schoonhoven.

Extra speciaal omdat zelfs een donateur (Rob Lelieveld)  en trouwe aanhangers van VV Schoonhoven in dit stuk spelen. Direct na afloop zal er nog een gezellige (muzikale) nazit worden georganiseerd in Lekkerr.

Tevens heeft de Business Club nog een mooie verassing voor de voetbalvereniging in petto. "Dit houden we nog even geheim, maar laat ik alvast aangeven dat we iets moois hebben bedacht voor de vereniging en dit graag deze avond in de aanwezigheid van haar donateurs willen presenteren aan het bestuur van de voetbalvereniging, aldus voorzitter Jeroen van Hooff.

Na deze avond staat op 30 mei al weer een volgend event gepland voor de donateurs van de Business Club: The Solex Rally Tour. Gegeven de reputatie van de club in haar organisatie van andere creatieve events zoals Citygolf, Monaco aan de Lek, Highland Games, Boeren Zeskamp, Dragon Race (vorig jaar) belooft dit weer een spektakel te worden. Succesvolle thema(feesten) waar haar donateur en hun partners in een ongedwongen sfeer een hoop lol en plezier beleven tijdens een uniek event. Dat is het motto wederom voor dit event waar deze belangrijke partner van VV Schoonhoven voor gaat!