Damesteam bestaat twee jaar en heeft grote kans op 't kampioenschap!

18 maart 2015 11:30

Donderdag 12 maart bestond Dames 1 van vvSchoonhoven twee jaar!

Vorig seizoen eindigden ze als tweede in de 5e klasse in de competitie en nu met nog vier wedstrijden te gaan staan ze in diezelfde klasse bovenaan.

Afgelopen zondag werd Gouderak verslagen met maar liefst 10-0! Lees het verslag hier.
Zondag 22 maart spelen de dames thuis tegen de nummer vier Stolwijk om 13.00 uur.
Op 29 maart spelen ze uit tegen de nummer zeven, Xerxes.
Na drie weken rust, waarin zonder twijfel flink getraind wordt, komt het er op aan. Op 26 april spelen ze uit tegen de nummer twee Olympia, die twee punten minder heeft dan Schoonhoven, maar ook één wedstrijd minder. Super spannend!
De laatste wedstrijd van dit seizoen is op 17 mei thuis tegen de nummer elf GSV om 13:00.

Kom de dames aanmoedigen op weg naar hun eerste titel! Wij wensen ze heel veel succes!