VvSchoonhoven B4, 1e kampioen van 2015!

5 april 2015 15:45

Afgelopen zaterdag werd de competitiewedstrijd tegen DONK B3, de nummer zeven op de lijst, gespeeld in Gouda.

Uiteraard waren veel Schoonhovensupporters meegereisd om B4 aan te moedigen.

De wedstrijd werd met 1-2 gewonnen door Schoonhoven en met nog drie wedstrijden te spelen is vvSchoonhoven B4 dus al kampioen en ook de eerste van de verenging die zich kampioen mag noemen in seizoen 2014/2015.

Ze speelden dertien wedstrijden, wonnen er elf, speelden er één gelijk en verloren er maar één. Dat leverde 34 punten op.
Wat ook wel even vermeld mag worden is dat ze 66 doelpunten maakten en er maar 15 tegen kregen.

Nummer twee Bergambacht B3 kan B4 niet meer inhalen, want zij staan op 7 punten achterstand en hebben nog maar twee wedstrijden te spelen.

Bij een kampioenschap hoort natuurlijk taart en een hele mooie en lekkere ook!

In de kantine van vvSchoonhoven werd het kampioenschap uiteraard ook gevierd en het team kreeg een drankje van de supportersvereniging.

Ook kregen de boys bloemen en wat lekkers van Bert uitgereikt.

Goed gedaan jongens en gefeliciteerd!