Een tourcamping vol Schoonhovenaren!

8 april 2015 14:00

Tourflits! Tourflits! De Tour de France komt weer naar Nederland.

En dit jaar akelig dichtbij Schoonhoven. Om precies te zijn passeert het grootste reizende wielercircus op aarde op 5 juli rond de klok van elf Haastrecht (voor de Fransen: Presquedroit).
De Ronde van Frankrijk staat garant voor spektakel, nostalgie en wielerhysterie. De wielerkoorts heeft Schoonhoven ook al bereikt.
Sterker nog: op 4 en 5 juli annexeert Schoonhoven een groot deel van Haastrecht.

Wij organiseren onze eigen Tour de France VIP dorp.
Twee dagen lang is de Haastrechtse camping een Schoonhovense vrijstaat met alles wat een wielergek nodig heeft: grote partytenten, een beeldscherm om op zaterdag de proloog en op zondag de etappe te bekijken, onbeperkt koel bier en fris, een heerlijke Stammtisch voor de sterkste wielerverhalen, een heel dikke barbecue, een stevig ontbijt én de allermooiste plekken aan het parcours. Kinderen en zelfs vrouwen zijn ook welkom. Breng jouw eigen kampeermiddel mee, zoek een plaatsje in de zon en installeer jezelf voor jouw mooiste tour-ervaring ooit.

Dit all-inclusive VIP dorp kost de volwassen wielergek slechts EUR 70 pp en de jongste tourfanaten betalen EUR 15 pp (tot 12 jaar). Het aantal plekken is niet onbeperkt, reageer dus snel.
Stel jouw plekje veilig door een mail te sturen naar: [email protected]. Tourflits! Tourflits!

Bron: Supportersvereniging vvSchoonhoven