Drie evenementen in april op Facebook

8 april 2015 14:15

Van Zaterdag 1, Zaterdag 4 en Dames 1

VV Schoonhoven Za 1 - VV Altena Za1

De kraker van dit seizoen om het kampioenschap tussen nr 1 VV Schoonhoven en nr 2 v.v. Altena op 11 april om 15:00 uur. Komt u allen om VV Schoonhoven te steunen!! Met zijn allen voor het kampioenschap! Bekijk het evenement op Facebook. De SV-VVS zorgt voor sfeeracties en bittergarnituur. Leuk als u in het blauw/wit gekleed komt en/of met Schoonhoven pet en sjaal!

Arnoud, Patric & Richard - laatste thuiswedstrijd - zaterdag 4

Zaterdag 18 april spelen Arnoud Spek, Patric de Koster en Richard Verstraten hun laatste thuiswedstrijd voor VV Schoonhoven Zaterdag 4. De drie laatste 'Mohikanen' van het eerste uur, die onafgebroken voor het 4e speelden vanaf seizoen 2001/2002, stoppen met voetballen. Kom naar Schoonhoven voor dit memorabele moment, voor minimaal 90 minuten plezier, herinneringen, gezelligheid, mooie momenten en uiteraard een voetbalwedstrijd... (Schoonhoven 4 - Sportlust '46 11 om 14:30) Uiteraard is een ieder welkom, dus wees zo vrij om bekenden, vrienden, familie en (ex)-medespelers uit te nodigen hiervoor! Tot de 18e! Bekijk het evenement op Facebook.

Olympia Vr. - VVSchoonhoven Vr.1

Zondag 26 april om 14:00 uur bij Olympia in Gouda. Kampioenswedstrijd! Kom en steun de vrouwen van VVSchoonhoven! Bekijk het evenement op Facebook.