Spek onze Voetbalvereniging!

22 april 2015 17:15

Om lokale verenigingen en stichtingen de kans te geven om hun clubkas te spekken, organiseert Rabobank Utrechtse Waarden en Omstreken in de maanden maart, april en mei ‘UW Rabobank Clubkas Campagne’.

Met deze campagne doneert de bank 70.000 euro aan het lokale verenigingsleven.
De leden van de bank bepalen, door het uitbrengen van hun stem, de verdeling van dit bedrag over de deelnemende clubs.
Ook vvSchoonhoven doet mee aan UW Rabobank Clubkas Campagne!
Met de bijdrage van de bank willen wij graag de jeugdopleiding verbeteren voor alle leden, zodat er met nog meer plezier gevoetbald kan worden.
Denk hierbij aan opleidingen voor trainers en leiders, investeren in trainingsmateriaal en het opzetten van een voetbalschool.

Stemmen

Het totale bedrag in de campagnekas wordt verdeeld over de deelnemende clubs.
Hoe? Dat bepalen de ruim 11.000 leden van de bank.
Van woensdag 15 april t/m donderdag 30 april 2015 mogen zij vijf stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs, waarvan maximaal twee op dezelfde club.
De waarde van een stem wordt bepaald door het totale bedrag in de campagnekas (70.000 euro) te delen door het aantal uitgebrachte stemmen.
Hoe meer stemmen een club binnen haalt, hoe hoger de bijdrage voor de clubkas!

Oproep aan alle leden

Het is voor onze Vereniging heel belangrijk om deze actie onder de aandacht te brengen om zoveel mogelijk stemmen binnen te halen. Ben jij (of je vrienden, familie, buren, kennissen, etc.) lid van Rabobank Utrechtse Waarden?
Stem dan op ons en help ons om ons doel te realiseren! Kijk voor meer informatie op www.rabobank.nl/uw.