v.v.Schoonhoven zoekt Trainer B1 en D1

District: West 2
Categorie: Jeugd
Minimaal vereiste diploma: Trainer-Coach III Jeugd

Voor het seizoen 2015-2016 heeft v.v. Schoonhoven voor enthousiaste jeugdtrainers diverse vacatures. In overleg met de nieuw aangestelde Hoofd Jeugd Opleiding geef je invulling aan de door de Technische Commissie uitgestippelde voetbalvisie en missie. Je bouwt mee aan de toekomst van VV Schoonhoven.

Onze ideale kandidaat bezit goede communicatieve- en sociale vaardigheden waarmee hij in staat is om jeugd-spelers met verschillende culturen en sociale achtergronden tot een team te smeden en om ze te prikkelen zich individueel te ontwikkelen. Hij is in het bezit van of bezig met het diploma TC 3 of TC3 jeugd (UEFA C).

v.v. Schoonhoven heeft de intentie om in de directe omgeving de beste jeugdopleiding van de regio te verzorgen. v.v. Schoonhoven heeft als beleid eigen jeugd op te leiden voor de seniorenselectie. Het beleid is er mede op gericht om de jeugd met plezier op een bij hen passend niveau te laten voetballen.

De hoofdtaken van de trainer/coach bestaan uit het, in de regel, tweemaal per week geven van trainingen en het op de zaterdagen coachen c.q. begeleiden van wedstrijden.

Selectietrainers krijgen bij volledige werkzaamheden de maximale vrijwilligersvergoeding van €1500.= p/j.

Is uw interesse gewekt? Mail dan uw reactie naar [email protected]

Voor het komend seizoen zoeken wij gediplomeerde trainers voor:

Selectieteam B1, dat dit seizoen boven in de 1e Klasse meedraait

Selectieteam D1, dat komend seizoen eveneens in de 1e Klasse speelt