A1 plaatst zich voor halve finale beker

6 mei 2015 16:00

Na een 2-4 overwinning op het Haagse REMO A1 in de kwartfinale heeft vv Schoonhoven A1 zich geplaatst voor de halve finale in de beker!

Op maandagavond 11 mei om 19:30 nemen ze het op tegen, deze keer een Rijswijkse Club, Haaglandia/Winston A2, deze keer thuis.
Haaglandia speelt in de 2e klasse 02P en staat daarin tweede van de acht teams. Onze A1 speelt in de 2e klasse 03P en staan daarin derde van de acht teams. Ze zijn dus aan elkaar gewaagd!

Op de website van Haaglandia, waar ik zag dat ze 3x per week trainen en dat Siadu Kamara topscorer is met 16 doelpunten, stond het onderstaande te lezen:

"Haaglandia A2 - SHO A2 = 3-1 (wo.29 april)
Voor de A2 wacht een halve finale op maandag 11 mei in en tegen Schoonhoven dat REMO in Den Haag klopte. Berkel en Ammerstol waren de andere ploegen die in de play-offs werden uitgeschakeld.
De kwartfinale partij tegen SHO vond op het knalharde en hobbelige veld 2 plaats. Het kostte Saad na 20 min zijn enkel en het kostte de toeschouwers een aantrekkelijke wedstrijd, want in het hotsknotsebegonia-voetbal kon SHO tot op het einde toe stand houden. Ofschoon bij 3-0 de strijd natuurlijk allang beslist was. De 1-0 kwam op naam van Ilias, de 2-0 van Kostas en de 3-0 van Lorenzo."

De finale wordt gespeeld op 6 juni, dat zou toch wel erg leuk zijn!
Kom onze jongens allemaal aanmoedigen!