B1 start nacompetitie

6 mei 2015 15:45

Op zaterdag 9 mei speelt Schoonhoven B1, die de 2e periode won in de 1e klasse 10, in de nacompetitie tegen de nummer 11 uit de hoofdklasse E, XerxesDZB B1.

Er wordt uit gespeeld in Rotterdam om 12:30. Weer zo'n moment waarop aanmoediging erg welkom zou zijn! Op 16 mei wordt de return gespeeld thuis om 11:00.
Als ze als winnaar uit deze wedstrijden komen spelen ze eerst een uitwedstrijd op 23 mei tegen de winnaar van de strijd tussen Concordia B1 (won 2e periode 1e kl.09) en Alexandria'66 B2 (won 1e periode 1e kl.10) en daarna tegen hetzelfde team een thuiswedstrijd op 30 mei. De winnaar daarvan speelt in de finale op 30 mei voor een plaatsje in de hoofdklasse. Dat zou mooi zijn zeg!
Succes jongens!