A1 in de bekerfinale!

12 mei 2015 12:15

Een superprestatie! Na de overwinning van 2-0 afgelopen maandagavond op Haaglandia/Winston A2 speelt onze A1 op zaterdag 6 juni de finale voor de KNVB beker tegen ASC A1 uit Oegstgeest.

Het was een spannende pot tegen een goede tegenstander! Tiago de Vries nam de 1-0 voor zijn rekening en Julien Buys tekende voor de 2-0.

ASC A1 speelde uit tegen Victoria'04 A1. De wedstrijd eindigde in 1-1 en werd door ASC gewonnen met strafschoppen (1-3).
Met nog één wedstrijd te spelen staat ASC derde in de competitie in de 2e klasse 06P, maar als de nummer vier hun laatste wedstrijd wint kan ASC vierde worden op doelsaldo.
Schoonhoven is derde geworden in de 2e klasse 03P.

De finale wordt gespeeld op zaterdag 6 juni om 15:00 uur op het terrein van  svDWO Zoetermeer, Westerpark (wijk 16), Heuvelweg 7, 2716 DZ Zoetermeer.
Zet het alvast in je agenda en mis het niet! Blauw/witte kleren, spandoeken, sjaals etc. zijn welkom!

Lees het verslag dat Haaglandia schreef over de wedstrijd.