Contractverlenging technische staf

13 mei 2015 13:45

Zoals reeds eerder vermeld is het bestuur blij dat de contracten met de volledige technische staf rondom de selectie voor volgende seizoen zijn verlengd.

Dit betekent dat de contracten zijn verlengd met:

• Wim Eilander:  hoofdtrainer selectie en coach 1e team zaterdag
  • Simon van Nieuwkasteele: trainer selectie en coach 2e team zaterdag
  • Baai Ooms: Hersteltrainer en Verzorging selectie
  • Marleen van de Velde: Verzorging Selectie
Dit geeft een stabiele basis om volgend seizoen de goede weg die we reeds een aantal jaren geleden zijn ingeslagen voort te zetten.

Onlangs zijn de contracten voor volgend seizoen in bijzijn van een aantal direct betrokkenen zoals elftalleider, manager, onze sponsors, de zaterdagcommissie en diverse bestuursleden officieel ondertekend.

We vertrouwen op en kijken uit naar een mooi nieuw seizoen en hopen natuurlijk op een mooie afsluiting van het huidige!

Paul van Schaik