Jeugd evenementen commissie op zoek naar nieuwe leden

20 mei 2015 19:15

Na het aftreden van een aantal commissieleden is de jeugd evenementen commissie op zoek naar vers bloed.

Dus ben jij creatief en vindt je het leuk om evenementen voor jeugd tussen de 5 en 15 jaar te organiseren dan is de Jeugd evenementen commissie iets voor jouw!!

Aangezien het om onze jeugdleden gaat, lijkt het ons leuk als er enthousiaste moeders zijn die het leuk vinden om lekker creatief bezig te zijn en ons team willen versterken.

De jeugd evenementen commissie is verantwoordelijk voor:

- Bezoek Sinterklaas aan de voetbal
- Paaseieren zoeken
- Leuke activiteiten voor de jeugd tijdens de familiedag
- Er is altijd ruimte voor nieuwe leuke ideeën/evenementen die tijdens het seizoen kunnen plaatsvinden

Is dit iets voor jouw, meldt je dan nu aan bij Paul Christiaan Pols via [email protected] of bij Mark Zuurmond via [email protected].

Wij zien je aanmelding graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
De jeugd evenementen commissie