Familiedag VVS XXL

5 juni 2015 9:45

Kom, doe mee, schrijf je in!

Tentfeest vrijdagavond

Op vrijdag 12 juni om 20:00 uur gaat de tent op sportpark het Hofland open  voor een spetterend feest met een live optreden van de coverband 5brothers en een live DJ!
De entree is gratis en het is toegankelijk voor iedereen, dus ook niet -leden!

Let's party!

Familiedag zaterdag

Programma zaterdag 13 juni:

13:00 Kind-Ouder toernooi,
15:30 BBQ
16:00 Senioren wijktoernooi,

18:00 Huldiging Kampioenen
19:00 Live DJ

Wijktoernooi Schoonhoven

Durf jij met je wijk de strijd aan met de rest van Schoonhoven? Schrijf je dan nu in voor het VVS XL Wijktoernooi Schoonhoven op zaterdag 13 juni.

Het belooft een schitterend voetbalfeest te worden voor alle inwoners van Schoonhoven. Het toernooi begint om 16:00 uur en eindigt om 20:00 uur. Na afloop zal er groot feest zijn met topacts. Alle inkomsten komen ten goede van de club.

Kind-Ouder Toernooi

Lijkt het je leuk om samen met je vader, moeder of verzorger een team te vormen?
Schrijf je nu in voor het Kind-Ouder Toernooi en wordt het beste familieteam van VV Schoonhoven.
Een team bestaat uit minimaal 4 spelers (max. 7), dus vraag je teamgenootje (en/of broertje/zusje) mee en vorm samen een familieteam!

Wij zien jullie inschrijvingen graag tegemoet!

Tot ziens op de familiedag!