Vrijwilligers gezocht Oud-papier commissie

24 september 2015 22:00

Na een aantal jaren stopt de huidige oud-papiercoördinator nu met zijn taken. Wie neemt het over?

Vrijwilligers gezocht voor Oud Papier-commissie

Met het maandelijks ophalen van oud papier levert onze club jaarlijks een bedrag van tussen de € 15.000,- en € 20.000,- op. Een heel mooi bedrag dat we niet kunnen missen in onze begroting!

De afgelopen jaren heeft Arnoud Spek hier met veel inzet en bezieling leiding aan gegeven. Aangezien Arnoud inmiddels gestopt is met voetballen binnen onze club en hij tegenwoordig vooral in Rotterdam woonachtig is, heeft hij aangegeven hiermee te willen stoppen.
Als bestuur zijn we Arnoud zeer dankbaar voor al zijn inspanningen en respecteren we natuurlijk zijn keuze.

Dit betekent dat we op zoek zijn naar één of meerdere vrijwilligers die de uitdaging willen oppakken om het stokje van Arnoud over te nemen. In hoofdlijnen zijn de taken als volgt:

-indelen van leden op basis van VDV-registratie voor ophaalacties;

-coördineren van maandelijkse (eerste vrijdagavond van de maand) ophaalactie
-beleidsmatige contacten met Gemeente Schoonhoven en bedrijf dat wordt ingeschakeld bij het ophalen (Reparco dan wel Cyclus)

Om de taken goed te verdelen zou het mooi zijn als dit door twee of drie personen kan worden opgepakt

Ben je bereid deze uitdaging aan te gaan?
Neem dan contact op met Arnoud Spek of ondergetekende.

Paul van Schaik
voorzitter