Een hartelijke groet voor Bert de Bruin

17 november 2015 17:30

Steun de actie en stuur ook een groet.

Actie: Laat je hart spreken voor Bert de Bruin

Beste Voetballiefhebbers,

Bert de Bruin is inmiddels al weer een poos uit de running. En zoals het ernaar uitziet gaat dit ook zeker nog een tijdje duren. Om hem een hart onder de riem te steken tijdens deze moeilijke tijd willen we een massale actie houden voor Bert onder leden, commissieleden, vrijwilligers; eigenlijk iedereen.
Ook willen we zijn familie ook steun betuigen.

Daarom vragen we je om je hart te laten spreken voor Bert.

Dit kun je doen door hem een beterschapsgroet te schrijven en deze uiterlijk vrijdag 4 december 2015 te mailen naar: [email protected].

Alle berichten zullen in een document worden gezet, uitgeprint en met een mooie (VVS) kaart naar hem worden toegestuurd. Het zou leuk zijn als we vele A-4tjes vol krijgen!