Geslaagde Voetbalquiz

26 november 2015 0:00

Georganiseerd door de supportersvereniging.

Na de quiz tijdens de vrijwilligersavond op 13 november, vond vrijdagavond 20 november jl. de Voetbalquiz V.V. Schoonhoven plaats. De supportervereniging organiseerde deze avond al weer voor de derde keer.

Om 20.00 uur startten 44 personen, ofwel 22 koppels, in de kantine
het beantwoorden van de vragen
In vier ronden vier ronden van 15 vragen over onze vereniging en over (inter)nationale voetbalfeiten. En een extra tussenronde waarbij de logo’s van 10 voetbalcubs geraden moesten worden.

In totaal konden er 70 punten worden behaald.
Op de eerste plaats eindigde koppel Paul van Schaik en Jaysey v.d. Berg met 53 punten.

Tweede werden Tom Overbeek en Peter Schilt met 50 punten en als derde koppel Martijn Ooms en Osin Peltenburg ook met 50 punten. Voor de plekken 2 en 3 was dus een benaderingsvraag nodig omdat ze op dezelfde plek waren geindigd, Tom en Peter zaten er dichterbij. Vraag was hoeveel gele kaarten Patrick Pothuizen in zijn carrière heeft gehad, antwoord: 84, Tom en Peter zeiden 80, Martijn en Osin zeiden 107.

Alle prijswinnaars ontvingen een boek, aangeboden door Rian den Oudsten via Veldboeket lektuur uit Numansdorp.

De poedelprijs ging naar Rick Winkels, de meter bier werd goed ontvangen!

Misschien ook voor anderen aardig om hun kennis te testen?

Lees hier alle quizvragen, zonder te spieken natuurlijk!.

En herken je deze logo's?

.