Nieuwsbrief 17 december 2015

24 december 2015 9:45

met o.a. VVS1 met verlies de winterstop in, Meidenteam in oprichting, Kerstklaverjassen, Meenttoernooi, Terug in de tijd...

Met verlies de winter in

Zaterdag 12 december 2015 speelde Zaterdag 1 uit tegen Klaaswaal. De 0 - 1 voorsprong moest helaas weer uit handen worden gegeven, de wedstrijd eindigde met 3 - 1. Hieronder een kleine samenvatting van de twitter berichten.

Meenttoernooi voor de Jeugd

Volgende week 21, 22 en 23 december zaalvoetbaltoernooi voor jeugd t/m de C-teams. Kijk op welke dag en tijd jouw team is ingedeeld voor het Meenttoernooi.

Kerstklaverjassen

Niet vergeten!
Morgenavond 18 december het jaarlijkse Kerstklaverjassen.

Nieuwjaarviering

Zaterdag 9 januari wordt het nieuwe jaar ingeluid met een voetbalwedstrijd om 14.00 uur. Twee speciaal samengestelde teams nemen het tegen elkaar op. Vanaf 16.00 uur een receptie in de voetbalkantine m.m.v. de Business Club VVS. Meer details later in de agenda over de Nieuwjaarviering

Weekendtrip De Business Club

Op 5 en 6 februari 2016 gaan de donateurs op weekendtrip. Eerst een bedrijfsbezoek aan verffabrikant AkzoNobel in Sassenheim met rondleiding en uitleg over het productieproces. Daarna naar het Rijksmuseum in Amsterdam, AkzoNobel biedt een museumbezoek aan. Voor de renovatie van het Rijksmuseum heeft Akzo Novel oude historische kleuren in ere hersteld en leverde zij ruim 8000 liter verf! De dag eindigt in Haarlem waar het avondprogramma start en de overnachting is. Zaterdag volgt een georganiseerde stadswandeling en is er tijd om bijv. te shoppen. Haarlem "De beste winkelstad van Nederland" heeft gezellige buurtjes en veel monumentale bezienswaardigheden. De organisatie is in handen van gastheren Jeroen Groot (penningmeester) en Erik Zuurmond (secretaris).

Het nieuwe jaar start voor de BC met de traditionele Nieuwjaarsbrunch in restaurant Lekkerr op zaterdag 9 januari 2016. Voorzitter Jeroen van Hooff heft het glas na zijn nieuwjaarsspeech op wederom een mooi clubjaar!

Oud en nieuw damesvoetbal

Deze week toevallig al een 'oud en nieuw' voor het damesvoetbal van onze vereniging.

Teus leverde een oud stuk tekst aan over het damesvoetbal uit de jubileumkrant van 1992.
In 1978 was het eerste dameselftal een feit.

En Marcel Stok plaatste op Twitter een oproep ivm een nieuw samen te stellen meidenteam.

Afgelastingen

Omdat er wel eens vragen zijn over de regels en de volgorde van de afgelastingen, een overzicht van de door de KNVB opgestelde regels.

In de Media

Leuk item over Rick Karsdorp, VV Schoonhoven en Bert Potuyt via GOAL Nederland.

Heeft u nieuws?

Stuur het bericht, eventueel met links en foto's naar [email protected]