extra nieuwsbericht

15 januari 2016 14:15

Verlies van een bijzonder persoon.

Beste leden, en andere belangstellenden,

Helaas moeten wij jullie melden dat Bert de Bruin gisteren is overleden.

Bert is ruim 35 jaar dagelijks als vrijwilliger aan het werk geweest bij VV Schoonhoven. Hij is hiervoor o.a. benoemd tot Lid in de Orde van Oranje Nassau en tot Lid van Verdienste. Wij verliezen in hem dan ook een bijzondere persoon.

Wij wensen zijn vrouw Trudy, zijn kinderen en verdere familie heel veel sterkte met dit verlies.

Uit respect voor Bert worden zaterdag 16 januari alle wedstrijden afgelast.

Tussen 10 en 12 uur is de kantine open om Bert te herinneren voor degenen die daar behoefte aan hebben. Ook is er een condoleanceregister aanwezig om schriftelijk een blijk van medeleven te kunnen geven.

Woensdagavond is er gelegenheid tot condoleren, het tijdstip is nog niet bekend.

Donderdag wordt Bert in besloten kring begraven.

Wij houden jullie op de hoogte als er meer nieuws is.

Het Bestuur
V.V. Schoonhoven