extra nieuwsbericht

18 januari 2016 21:30

informatie ivm het overlijden van Bert de Bruin.

Beste leden en belangstellenden,

Hierbij willen wij u verder informeren n.a.v. het overlijden van Bert de Bruin.

A.s. woensdagavond 20 januari is er gelegenheid tot condoleren van 19.30 uur tot 20.30 uur in uitvaartcentrum Linquenda, Groene Singel 14 in Schoonhoven.

De afscheidsdienst en crematie zal op donderdag 21 januari in besloten kring plaatsvinden en is alleen voor genodigden.

Afgelopen zaterdag is in de kantine van VVS gelegenheid geweest om bij elkaar te komen en tekenen van het condoleance register dat VVS beschikbaar heeft gesteld. Het condoleance register ligt t/m woensdag in de commissie kamer van VVS, tot die tijd is er gelegenheid om er iets in te schrijven. Daarna zal het worden aangeboden aan de familie.

Ook willen we jullie nog informeren over de actie ‘Laat je hart spreken voor Bert de Bruin’. Deze heeft veel reacties en mooie creaties opgeleverd. Dit alles is uitgeprint en we vinden het fijn jullie te kunnen melden dat deze nog persoonlijk aan Bert zijn overhandigd. Allen die hieraan meegewerkt hebben, hartelijk dank.

A.s. zaterdag zullen we nog ter nagedachtenis aan Bert voor iedere wedstrijd één minuut stilte betrachten. Het eerste van Schoonhoven zal daarnaast spelen met rouwbanden.

Wij hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Het Bestuur
V.V. Schoonhoven