Nieuwsbrief 21 januari 2016

22 januari 2016 21:30

met o.a. programma, oefenwedstrijd VVS1, terug in de tijd.

Nieuwsbericht 21 januari 2016

Van het bestuur

De afgelopen week werd overschaduwd door het overlijden van Bert de Bruin.
Vandaag vindt de crematie plaats in besloten kring.

Wij blijven Bert graag herinneren zoals op de rouwkaart staat beschreven:

Heel bijzonder, heel gewoon
Gewoon een heel bijzondere man

Aanstaande zaterdag wordt ter nagedachtenis aan Bert voor iedere wedstrijd één minuut stilte betracht. Daarnaast speelt het eerste elftal van V.V. Schoonhoven met rouwbanden.

Het Bestuur

Lees het programma voor komend weekend of bekijk het via de VoetbalAssist app.

Kantinedienst

Lees het actuele kantinerooster.

Oefenwedstrijd Zaterdag 1

Dinsdag speelde VVS1 een oefenwedstrijd tegen 3e klasser VVAC in Ottoland. In de 8e minuut scoort Rogier Peltenburg en komt VVS op voorsprong met 0 - 1. Dan is het wachten tot de 25e minuut voordat Pieter Meijer de 0 - 2 maakt. In de 40e minuut valt een tegendoelpunt en wordt het 1 - 2. Na de rust is het weer Rogier Peltenburg die deze keer met een kopbal in de 55e minuut de 1 - 3 maakt. Julien Buijs scoort nog in de 90e minuut en VVS wint daarmee deze oefenwedstrijd met 1 - 4 van VVAC.

Zaterdag 23 januari speelt VVS1 thuis om 15.00 uur de derby tegen Perkouw.

Teus Verhoef kampt helaas met gezondsheids problemen.
Via deze weg namens alle belangstellenden sterkte en beterschap gewenst!

We moeten het dus helaas doen zonder Teus zijn waardevolle bijdrage aan de nieuwsbrief. Zijn berichten in de categorie Terug in de tijd worden enorm veel gelezen. Bekijk de berichten opnieuw via de zoekfunctie Terug in de tijd.

In de vorige nieuwsbrief blikt Teus op terug op vorig jaar met de Terugblik 2015.

v.v. schoonhoven 1966

Achter de schermen bij de Oranjevrouwen

De Oranjevrouwen geven deze week een uniek kijkje achter de schermen tijdens het trainingskamp van de ploeg in Turkije. Speelster Merel van Dongen in de rol van special reporter, laat zien hoe de speelsters zo'n trainingskamp nu eigenlijk beleven.
Het trainingskamp is de voorbereiding op het Olympisch kwalificatietoernooi, begin maart in eigen land. Tijdens de oefentrip staan er ook twee oefenwedstrijden gepland met de Deense vrouwen, op vrijdag 22 en maandag 25 januari. Niks missen van de video-updates uit Turkije? Lees hoe in het item over de Oranjeleeuwinnen door de KNVB.