Lokale Champions League in actie

25 februari 2016 13:45

De jongste pupillen spelen de voorwedstrijd op het gras van het 1e veld.

Een prachtige middag

Voor de wedstrijd van ons eerste team op zaterdag 20 februari 2016, mocht onze "Champions Leaque" het veld op.Een zogeheten voorwedstrijd.

Vol trots stonden ze trappelen. Zenuwachtig, want ze mochten voor het eerst op het echte gras.
Geheel gekleed in het prachtige V.V. Schoonhoven tenue: één team in het traditionele blauw/wit, de ander in de nieuwe reserve shirts, rood/zwart.

Om 14:00 uur was de aftrap. Onder leiding van scheidsrechter Viggo de Wit, barstte de strijd los.

Kansen over en weer, maar in de eerste helft werd er niet gescoord. Rust 0-0.
Allemaal aan de limonade. Dit was in no-time op!!!! We willen weer.

De 2e helft ging er weer fel aan toe. Nu werd er wel gescoord. Rood/zwart kwam voor. 1-0.
Maar al snel kwam Blauw/wit terug, 1-1. Het leek op een gelijkspel af te stevenen, maar net voor tijd maakte blauw/wit de 2-1. Einde wedstrijd.

Even op de foto bij het nieuwe bord en dan snel aan de patat, want van zo'n wedstrijd ben je natuurlijk wel hongerig!!!!

Een middag om niet te vergeten.