Nieuwsbrief 3 maart 2016

3 maart 2016 11:15

met o.a. Workshop 4 maart, In het zonnetje, D1 naar de kwartfinale beker, Apres Ski feest SV VVS.

Bekijk de complete nieuwsbrief 3 maart 2016.

Een zaterdag met een relatief klein wedstrijdprogramma

Dit was op 27 februari het gevolg van inhalen en bekeren. Zo konden bijvoorbeeld ons 1e en 2e team deze dag in rust doorbrengen en zich wellicht al concentreren op de wedstrijden van zaterdag a.s. Zaterdag 1 speelt dan om 14.00 uur in Capelle aan den IJssel tegen SVS, dat als tweede geklasseerde op 27 februari werd gepasseerd door VVOR, dat een inhaalwedstrijd tegen EBOH met ruime cijfers (5-1) won. Ons team heeft, als achtste, op de Capellenaren een achterstand van negen punten. Het adres van de accommodatie is Capelse weg 31. Het tweede elftal reist zaterdag a.s. af naar Krimpen aan den IJssel om aldaar om 11.00 uur tegen DCV 2 te spelen.

Tot slot voor wat betreft 27 februari nog een resultatenoverzicht, luidend dat er in totaal 17 wedstrijden werden gespeeld (10 thuis en 7 uit), waarvan er 9 werden gewonnen, 6 verloren gingen en 2 wedstrijden in een gelijkspel eindigden. Een winstpercentage van 52,94 en dit kan er net mee door.

In het zonnetje

Dit keer laat ik een zonnetje schijnen voor een nog jeugdig iemand uit ons midden, maar niettemin al met een rijk verleden in onze vereniging.
In het zonnetje...

Niet vergeten

Vrijdag is het weer oud papieravond en gehoopt wordt op afgeladen perswagens.

Teus Verhoef
F5 rommelig maar een rustige overwinning.

Workshop van de technische staf

Altijd al willen weten hoe de ideale opstelling eruit ziet, hoe je tactisch een tegenstander kunt verslaan, hoe je spelers het best motiveert en coacht, waarom de trainer niet ingrijpt als we achter staan, waarom mijn zoon/dochter moet leren verdedigen en hoe keepers worden getraind?

We nodigen u uit voor een workshopavond op vrijdag 4 maart bij de VV Schoonhoven. Doel van de avond is om handvatten te geven voor de training en de wedstrijden om zo te zorgen dat de jongens/meisjes nog meer plezier halen uit het voetballen. Meer details en aanmelden.

Facebookpagina SV VVS -  Twitter SV VVS

Heeft u nieuws?

Stuur het bericht, eventueel met links en foto's naar [email protected]