Bedank bericht van familie de Bruin

10 maart 2016 11:15

Heel bijzonder, heel gewoon. Gewoon een heel bijzondere man.

Heel bijzonder, heel gewoon. Gewoon een heel bijzondere man

Via deze weg willen wij iedereen bij VV Schoonhoven bedanken voor de hartverwarmende belangstelling, die wij als familie de afgelopen maanden hebben ontvangen tijdens zijn ziekte en na het overlijden van Bert de Bruin.

Het medeleven tijdens zijn ziekte, alle berichten in het ziekenhuis, het niet spelen van wedstrijden, de condoleance in de kantine met zijn borrel op de bar en de minuut stilte voor de wedstrijd geeft voor ons aan hoe bijzonder hij was voor velen.

Ook geeft het aan hoeveel waardering er is voor alles wat hij in vele jaren voor VV Schoonhoven heeft betekend.

Het is een troost te weten dat wij niet de enigen zijn die hem missen.
Hierdoor voelen wij ons enorm gesteund in deze verdrietige periode.

Trudy de Bruin

Johan en Celica