Nieuwsbrief 31 maart 2016

31 maart 2016 12:45

met o.a. de verslagen, oud papier en groene koffiebekers

Nieuwsbrief 31 maart 2016

Van de Voorzitter

De Gemeeente Krimpenerwaard heeft weer door de B.A.S. een inspectie laten uitvoeren.
Conclusie is dat ons complex er keurig bij ligt en we ons onderhoud goed op orde hebben.
Natuurlijk met dank aan de mannen van het terreinbeheer die vrijwillig het onderhoud verzorgen! B.A.S.; "Het complex ligt er over het geheel netjes bij en duidelijk zichtbaar is dat er serieus wordt omgegaan met het onderhoud van de kunstgrasvelden en de rest van het complex."

Mega toernooi afgelast

Het was natuurlijk heel vervelend voor alle E- en F-teams die tweede Paasdag zo graag in Schoonhoven wilden voetballen. Maar door de opgegeven weersomstandigheden was het onverantwoord het toernooi door te laten gaan. Ook voor de vrijwilligers en organisatoren erg jammer, bedankt voor jullie inzet!
D1 rolt DSVO D1 op met 0-10

Gevonden Kleding

Heb je al gekeken of er iets van je bij zit? Bekijk de foto's van de gevonden kledingstukken. Ophalen kan bij de commissiekamer, maar wacht niet te lang!

Extra Plus punt

V.V. Schoonhoven serveert het vertrouwde 'bakkie koffie' in een nieuw jasje. Trouwe sponsor Plus Rechtuyt stelt vanaf nu de koffiebekers beschikbaar!

In Schoonhoven-Noord wordt gebouwd aan het nieuwe onderkomen van 'de Plus'. Wij wensen het team van Plus Rechtuyt veel succes met de voorbereiding en de verhuizing!

De impact van een smerige overtreding

In deze column een voorval uit de voetbalwereld. Met dank aan Monique van de Berg die het bericht aanleverde.

En, heeft iemand het groene ei gevonden?

Kelvin Potuyt naar Bergambacht Het Kontakt
Kelvin Potuyt volgt vader naar Bergambacht Regio Rijnmond Voetbal

Teus is nog uit de running, maar heeft wel de standen voor het oud-papier kunnen doorgeven!
Blijf het oud-papier aan de weg zetten op de
Oud-papier Voetbal Vrijdagavond: de eerste vrijdag van de maand. Het levert een belangrijke financiële bijdrage.

Oud Papier

De actie van 4 maart jl. bracht 25.160 kg. op de teller. Helaas (zeer) tegenvallend in vergelijking met de in de afgelopen maanden opgehaalde aantallen kilogrammen.
In financieel opzicht ging het zowel voor de actie van 8 januari (44.760 kg.) als die van 5 februari (38.880 kg.) om € 37,50 per ton.

Volgende actie: 1 april en dat is geen grap!