Hayo Nagtegaal in het VoetbalJournaal

7 april 2016 12:00

'Graag met Schoonhoven naar de 2e klasse'

In de editie van maart 2016 is een interview aan Hayo Nagtegaal opgenomen. Zo vertelt hij onder meer een gedeeltelijk pechseizoen als speler van zaterdag 1 te hebben dorgemaakt vanwege een hardnekkige liesblessure. Zo speelde hij in de eerste seizoenshelft totaal niet en maakte hij na een moeilijke periode in februari zijn rentree in de hoofdmacht. Voor wat de teamprestaties betreft verwijst hij naar de mooie reeks vanaf de tweede seizoenshelft, waardoor er mogelijk nog een succesje in het verschiet ligt. En zoals hij verder zegt: “Ik wil dolgraag een keer in de tweede klasse spelen. Dit verdient de club ook, maar veel zal afhangen van het feit welke spelers komen en gaan.
Dit betrof slechts een greep uit het interview en leest u dit in zijn geheel in de uitgave die u eventueel reeds ontvangen hebt of alsnog bij u thuis zal worden bezorgd.

N.B. Voor wat betreft een bij het artikel geplaatste actiefoto vind ik het vreemd dat Hayo hierop ontbreekt, hoewel het artikel dus juist over hem gaat.

Teus Verhoef

Lees het artikel in het VoetbalJournaal maart 2016 online.

VoetbalJournaal verschijnt twee maal per jaar en wordt huis-aan-huis in het Lek- en IJsselgebied met een oplage van 70.000 exemplaren verspreid. In elke editie komen bestuursleden, trainers, vrijwilligers e.d. van verenigingen in dit gebied aan het woord

foto van Ed Bulk tijdens de wedstijd VVS1 - Sparta AV