Nieuwsbrief 14 april 2016

14 april 2016 11:15

Met o.a. Schoonhoven opnieuw met lege handen, wedstrijdverslagen, sokkendag en Hemelvaartstoernooi.

Nieuwsbrief 14 april 2016

Schoonhoven opnieuw met lege handen na slechte eerste helft

Afgelopen zaterdag stond de wedstrijd tegen koploper ZBC’97 op het programma. Helaas wist VVS geen punten mee te nemen uit Zwijndrecht. Net als vorige week tegen Sparta AV was de wedstrijd tegen ZBC’97 al na de eerste helft al beslist. Waar VVS vorige week met een 0-3 achterstand ging rusten, stond er dit keer 4-1 op het scorebord na 45 minuten. VVS wist na rust nog wel een keer te scoren maar moest uiteindelijk met een 4-2 nederlaag terug naar de Zilverstad. Voor VVS was aanvaller Moustafa El Hassouni twee keer trefzeker. Lees het volledige wedstrijdverslag ZBC'97 - VVS1.

De volgende wedstrijd van VVS is op zaterdag 23 april. Dan komt SSS uit Klaaswaal op bezoek op sportpark Het Hofland. De wedstrijd begint om 15.00 uur.

Vertrek Van der Heijden naar Geinoord

Het nieuws dat Willem-Paul naar Nieuwegein verhuist en bij Geinoord gaat spelen trok de nodige aandacht van de media:
Het Kontakt Willem-Paul van der Heijden vertrekt naar Nieuwegein
RegioVoetbal Willem-Paul van der Heijden naar Geinoord
VoetbalRotterdam Van der Heijden naar Geinoord

Sokkendag!

Aanstaande zaterdag is het zover! Sokkendag bij V.V. Schoonhoven.

De sokken met logo zijn gearriveerd en dus weer verkrijgbaar in onze shop, naast de kantine.

Verkrijgbaar in de maten: 25-29 / 30-35 / 36-40 / 41-44 / 45-48.

Wees er snel bij, want ze zijn gewild. De shop is geopend van 8:00 tot 12:00 uur.

Tot zaterdag!

Feyenoord Foundation Funrun.

Het leukste hardloopevenement voor het goede doel, langs, door en in De Kuip!
Feyenoord organiseert op woensdag 25 mei 2016 de Feyenoord Foundation FunRun. Tijdens dit hardloopevenement lopen deelnemers langs, door en in De Kuip, om daarmee geld op te halen voor de goede doelen: het Sophia Kinderziekenhuis en de Feyenoord Foundation.
Leden van V.V. Schoonhoven krijgen bij inschrijving tot 1 mei 10% korting op het inschrijfbedrag.

Hemelvaartstoernooi 2016

Groot en gezellig dames toernooi op donderdag 5 mei. Heel de dag mooi voetbal te zien, lekker eten en drinken, gezelligheid en natuurlijk ook de verloting over de hele dag. Het word 1 groot feest. Tot dan!

Nieuws?

Stuur het bericht, eventueel met links en foto's naar [email protected]