Activiteiten voor Champions Leaque, F, E, D en C

12 mei 2016 1:45

Schrijf je nu in voor het Kind-Ouder toernooi of het 7 x7 mix toernooi op de Familiedag

Schrijf je in en doe mee aan de activiteiten op de Familiedag.

Ook dit jaar staat de Familiedag weer vol gepland met activiteiten voor de jeugd.
Voor de jongste talenten van onze vereniging Champions League, F-jes en E-tjes is er het Kind-Oudertoernooi en voor de D- en C-Junioren is er het 7x7 Mix Toernooi á la Meenttoernooi alleen dan op onze kunstgrasvelden. Schrijf je in voor een middag vol voetbalplezier.

Kind-Ouder Toernooi
Lijkt het je leuk om samen met je vader, moeder of verzorger een team te vormen? Schrijf je nu in voor het Kind-Ouder Toernooi en wordt het beste familieteam van VV Schoonhoven.
Een team bestaat uit minimaal 4 spelers (max. 7), dus vraag je teamgenootje (en/of broertje/zusje) mee en vorm samen een familieteam!
Diverse voetbal spelvormen worden uitgezet met als hoofdveld een grote arena. Op deze velden zullen de wedstrijden tussen de families worden gespeeld en zijn de punten op verschillende manieren te verdienen. 4 tegen 4 is de opstelling en hier moeten minimaal 2 pupillen per team worden opgesteld.

Durven je ouders/verzorgers niet? Geen probleem! Geef je gewoon op en we zorgen ervoor dat je bij een team wordt ingedeeld of als er heel veel enkele aanmeldingen zijn, dan organiseren we een apart toernooi zonder ouders/verzorgers!

Hoe doe je mee? Stuur een mail naar de Jeugd Evenementencommissie [email protected] onder vermelding van de volgende gegevens en wij delen je in:

Naam:
Huidige VVS team: (Champions League/F/E)
Ik kom alleen: ja/nee

Ik vorm een familieteam met de volgende personen:

Teamlid 1: (naam + leeftijd), hij/zij is mijn: (vader, moeder, broertje, zusje, oom, tante)
Teamlid 2: (naam + leeftijd), hij/zij is mijn: (vader, moeder, broertje, zusje, oom, tante)
Teamlid 3: (naam + leeftijd), hij/zij is mijn: (vader, moeder, broertje, zusje, oom, tante)
Teamlid 4: (naam + leeftijd), hij/zij is mijn: (vader, moeder, broertje, zusje, oom, tante)
Teamlid 5: (naam + leeftijd), hij/zij is mijn: (vader, moeder, broertje, zusje, oom, tante)
Teamlid 6: (naam + leeftijd), hij/zij is mijn: (vader, moeder, broertje, zusje, oom, tante)

Heb je vragen? Stel die via het emailadres
[email protected] of spreek Paul Christiaan Pols aan op de voetbal.

Tot ziens op zaterdag 4 juni!

7x7 Mix Toernooi

D en C junioren, verlangen jullie soms ook weer terug naar spelen op half veld? Geen buitenspel, kortere afstanden en fijne kleine doeltjes.

Doe dan mee met dit toernooi op de familiedag op zaterdag 4 juni. Het Meenttoernooi is ieder jaar weer een succes en dat zetten we door op de Familiedag op onze eigen kunstgrasvelden.

Dit 7x7 Mix Toernooi heeft een open inschrijving. Het enige wat je hoeft te doen is je inschrijven/aanmelden en wij delen je in een team in.

Je speelt zo MET je teamgenootjes/vriendjes, maar ook TEGEN je teamgenootjes/vriendjes. Wie gaat er naar huis als winnaar?

Inschrijven kan via je trainer/leider, maar ook per mail onder vermelding van je naam en huidige VVS team naar [email protected].

Naam:
Huidige VVS team: (D/C)

Tot ziens op zaterdag 4 juni!

Sportieve groet,

Jeugd Evenementencommissie VV Schoonhoven