Onder 18: de beste van de Krimpenerwaard

21 mei 2016 18:45

OM het succes van de jeugd van VV Schoonhoven compleet te maken, moest onder 18 ook hun wedstrijd tegen Lekkerkerk winnen. Door het afwezig zijn van bergambacht was de winst van onder 16 reeds naar VV Schoonhoven onder 16 gegaan. Als onder 18 zou winnen dan was het een vierklapper voor de jeugd. En dat gebeurde ook, een 2-0 overwinning was voldoende om onder 18 zich tot beste team van de Krimpenerwaard te kronen. Lekkerkerk kon sporadisch een vuist maken. met enig fortuin en overzicht voor de goal, zou de winst groter kunnen uitvallen.

Na het laatste fluitsignaal mocht onder 18 ook de schaal in ontvangst nemen en de cheque van € 1000 voor de vereniging.