RIZ Bouw verlengt sponsorcontract

26 mei 2016 10:00

Hoofdsponsor VV Schoonhoven

Hoofdsponsor RIZ Bouw verlengt contract met v.v. Schoonhoven
Onze trouwe hoofdsponsor RIZ Bouw zal langer aan de vereniging verbonden blijven!

Onlangs kwamen Wim van Ziel en de Sponsorcommissie een 5e termijn als sponsor van de selectie overeen, en verbond RIZ Bouw zich voor een 4e termijn als algemeen hoofdsponsor aan de club. Een dergelijke sponsor, die tevens meedenkt en bijdraagt aan de ontwikkeling van de vereniging, is goud waard!

Een belangrijk onderdeel van de samenwerking betreft het verbeteren van de uitstraling van ons complex en de zichtbaarheid van RIZ Bouw daarin.

Naast dat RIZ Bouw onze nieuwe kleedlokalen bouwde, is het ook verantwoordelijk voor een groot deel van de nieuwbouwwoningen en bedrijfscomplexen op Thiendenland, Schoonhoven-Oost.

Je kunt dus wel stellen dat RIZ Bouw een lokaal zeer betrokken sponsor is.
Voorzitter Paul van Schaik was dan ook verheugd met het feit dat Wim van Ziel opnieuw bereid is gevonden om de club de komende jaren verder te helpen.