Nieuwsbrief 26 mei 2016

26 mei 2016 12:30

met o.a. winnaar Drukzo Talent Cup, afscheidswedstrijd Breedijk, RIZ Bouw verlengt sponsorcontract, het 7e op de platte kar.

Nieuwsbrief 26 mei 2016

RIZ Bouw verlengt sponsorcontract

Onze trouwe hoofdsponsor RIZ Bouw zal langer aan de vereniging verbonden blijven!

Nieuws door Teus Verhoef

Afgelopen Zaterdag een ware prijzendag!

Om te beginnen wonnen vier van onze teams in het kader van de Drukzo Talent Cup, namelijk 012,014, 016 en 018 de finales. De eerste twee versloegen in hun categorie op het complex van Spirit met respectievelijk 4-3 en 11-0 de teams van DCV, en 018 versloeg Lekkerkerk met 2-0.  016 werd al op 16 mei automatisch winnaar in haar categorie, omdat tegenstander Bergambacht zich had teruggetrokken. Onze vereniging behaalde in totaal de meeste punten en ontving de door de organisatie beschikbaar gestelde clubprijs van maar liefst € 1.000,—. Complimenten voor de teamsdie hiervoor hebben gezorgd en ongetwijfeld ook penningmeester Piet-Jan Boringa een zeer prettig weekend zullen hebben bezorgd!

Vervolgens werd thuis tijdens het geslaagde D-toernooi D1 winnaar in haar poule en D-2 tweede in de andere poule. Alle deelnemende teams ontvingen natuurlijk een beker.

D4 werd eerste op het toernooi in Bergambacht en nam afscheid van hun trainer coach.

Het was ook de dag dat ‘s middags afscheid werd genomen van 44-jarige Michael Breedijk van het 5e zaterdagteam, na gedurende zijn gehele zaterdagcarrière in lagere elftallen te hebben gespeeld en dat met het grootste plezier. Collega-speler Mark Zuurmond had het afscheid georganiseerd, dit onder andere in de vorm van een wedstrijd tussen het huidige en een elftal van oud-medespelers van Michael. Als afscheidsgeschenk ontving hij een coachjas, die hij bij het coachen van het 5e kan dragen. Het bleef het na de wedstrijd nog lang erg gezellig. Overigens zal Michael nog als speler behouden blijven door zijn kunsten te tonen in Reveco 2.

Tot slot over zaterdag jl. ook nog dat het 7e team na de uitwedstrijd tegen SPV 3 haar al even eerder behaalde kampioenschap alsnog vierde door vanaf Polsbroek op een platte kar naar  Schoonhoven te zijn gegaan na onderweg eerst wat kroegen te hebben aangedaan en daarna het feest in de kantine nog lang werd voortgezet.

Activiteiten op 28 mei op eigen complex

C - toernooi  van 09.00 uur tot plm.13.00 uur.
Zilverstadtoernooi voor seniorenteams van 13.00 uur tot plm.18.00 uur.
Bekijk het prachtige promofilmpje van Hike op facebook.

meer info over beide activiteiten via de toernooien pagina op de website.

1e wedstrijd van zaterdag 2 in de nacompetitie

tegen SVS 2 uit Capelle. Aanvang: 11.00 uur, return op 4 juni en eventuele deelname aan de finale op 11 juni tegen de winnaar van de andere tweestrijd tussen  Alexandria  3 en Jodan Boys 5.

Finale KNVB Beker A1

A1 speelt komende zaterdag tegen Bernardus A-1 uit Hazerswoude Rijndijk de finale om de KNVB-beker op het complex van Foreholte, Sportlaan 10 in Voorhout. Aanvang: 15.00 uur.
Nog enkele plekken vrij in de spelersbus!

Bedrijventoernooi 3 juni

Dit toernooi bestaat jaarlijks merendeels uit vaste deelnemers en dat is op de avond van 3 juni niet anders. De volgende teams zullen hun opwachting maken: Albert Heijn (2 teams), Berkouwer Loon- en Hoveniersbedrijf, de Business Club V.V. Schoonhoven (BCVVS). Financieel Comfort, Gerco Brandpreventie, Klimarent (Oudewater), Plus Rechtuyt, Vriedak Dakbedekkingen en, als nieuwkomer, Decotrend uit Bergambacht. De teams worden verdeeld in twee poules van vijf ploegen, er wordt gespeeld op een half veld met 7 tegen 7 en gebruik gemaakt van pupillendoelen. Het toernooi begint om 19.00 uur en duurt tot ca. 21.00 uur.
Dit toernooi wordt al jarenlang gekenmerkt door leuke en sportieve wedstrijden en een grote gezelligheid nadien. Een aanrader om op 3 juni ons complex aan te doen.  Zie ook de info op de website.

Uit de jubileumkrant van 2002; Jeugdafdeling steeds professioneler.

Teus Verhoef

Familiedag

Op deze dag is er voor zowel jong als oud genoeg te beleven met o.a.: het kind/ouder toernooi, het C-D toernooi en het Wijkentoernooi (opgeven kan nog steeds).
De kampioenen worden gehuldigd, en is er genoeg te eten en te drinken. De Volendamse coverband ‘la stampa’ zorgt voor de muziek. Uiteraard zijn ook niet-leden van harte welkom.

Tot 4 juni @vvschoonhoven!

Doe actief mee en schrijf je in voor de sportieve activiteiten!

Even voorstellen

Op de achtergrond is ze al actief, nieuw bestuurslid Simone de Jong.

"Mijn naam is Simone de Jong samen met Gerard hebben we 2 kinderen (Ian en Roan).Ik werk 3 dagen als Cytologisch analist op een pathologie laboratorium. Mijn hobby is paardrijden.Ik ben in Schoonhoven geboren en 11 jaar geleden verhuisd naar Ouderkerk a/d IJssel. Sinds december 2014 zijn we weer terug in Schoonhoven. Mijn vader voetbalde altijd op zaterdagmiddag bij de zaterdag 1, en als klein meisje ging ik altijd bij hem kijken. Nu we 2 jongens hebben die voetballen vind ik het weer heerlijk om langs de lijn te staan en doe dit ook elke zaterdag. Ik vind het belangrijk om er als ouder te zijn en om wat voor de vereniging te doen. Vele handen maken licht werk. Zonder ouders, vrijwilligers kan een vereniging niet bestaan.

Nieuws?

Stuur het bericht, eventueel met links en foto's naar [email protected]