Succesvolle Familiedag

8 juni 2016 23:15

met de huldiging van zeven kampioensteams

Zaterdag 4 juni 2016 was de Familiedag.

Het kind-oudertoernooi, het mix toernooi C’s en D’s, het senioren wijkentoernooi, de huldiging van de zeven kampioensteams van dit seizoen (met vuurwerk) of ‘s avonds het optreden van de coverband La Stampa uit Volendam, iedereen genoot van de activiteiten!

Ook vielen o.a. de poffertjes en stokbroodjes shoarma, op Marokkaanse wijze bereid, bij velen in de smaak.

Door onweersbuien werd in de middag het gebeuren gedurende een halfuur gestaakt en gelukkig  deed een herhaling van het onweer zich daarna niet meer voor.

Zeker dient ook nog gezegd te worden dat veel vrijwilligers uit verschillende sectoren uitstekende bijdragen aan deze dag hebben geleverd (met een extra vermelding van de kantinecommissie, waarvan leden vanaf woensdag tot en me de vroege uurtjes van zaterdag op zondag zeer druk bezig zijn geweest) en zonder wie het geen feest had kunnen worden zoals het is geworden.

Hulde!
door Teus Verhoef

Elbert-Jan botter maakte een prachtige fotoserie die je in het fotoalbum van de Familiedag 2016 kunt zien.