Rabobank Clubkascampagne

10 oktober 2016 22:15

Stemmen t/m woensdag 19 oktober op onze vereniging en spek de clubkas

Beste leden,

Graag vragen jullie aandacht voor de Rabobank Clubkas Campagne.

Net als voorgaande jaren doen wij weer mee met deze aktie en vragen wij jou lid, maar ook je familie, vrienden en andere bekenden op VV Schoonhoven te stemmen.

Rabobank Clubkas Campagne

Rabobank Utrechtse Waarden draagt het verenigingsleven een warm hart toe. Daarom organiseren zij voor de derde keer op rij, speciaal voor verenigingen en stichtingen in de Utrechtse Waarden en Schoonhoven, uw Rabobank Clubkas Campagne! Niet in het voorjaar, zoals u gewend bent, maar dit keer in het najaar. De prijsuitreiking is op woensdag 2 november tijdens de Week van de Coöperatie.

Alle leden van Rabobank Utrechtse Waarden zijn persoonlijk uitgenodigd om hun stem uit te brengen. Ieder lid kan via een beveiligde internet-omgeving vijf stemmen uitbrengen. Een lid mag maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging/stichting uitbrengen en kan dus op minimaal drie en op maximaal vijf verschillende verenigingen of stichtingen stemmen.

De stemperiode loopt van donderdag 6 oktober tot en met woensdag 19 oktober 2016.
Leden krijgen aan het begin van de stemperiode een oproep hun stemmen uit te gaan brengen.

Vergeet niet bij je eigen achterban (familie, vrienden, kennissen en collega’s) te informeren of ze lid zijn van Rabobank Utrechtse Waarden en ze te vragen onze vereniging te steunen.

Alvast hartelijk dank voor uw stem!

Namens het bestuur VV Schoonhoven