Nieuwsbrief 13 oktober 2016

13 oktober 2016 13:00

met o.a. verslagen, champions leaque, sponsorborden veld 1, trots op Karsdorp.

VVS moet weer een forse nederlaag incasseren

Afgelopen zaterdag heeft VVS 1 weer niet weten te winnen in een thuisduel. Na de nederlagen tegen Perkouw (0-5) en Floreant(2-4) was nu WDS uit Driebruggen te sterk voor de zilverstedelingen. Opnieuw moest VVS een flinke nederlaag slikken. Er werd met 1-5 verloren. Het enige doelpunt voor VVS werd vlak voor tijd gemaakt door invaller Redouan Adoudy. Lees het wedstrijdverslag Schoonhoven1 - WDS 1.

In het AD Groene Hart is de wedstrijd uitgelicht; Ervaring geeft de doorslag.

Balsponsor van deze wedstrijd was Streakers wo-man fashion en sneakers.

Komend weekend, de start van de herfstvakantie, staan er weinig wedstrijden op het programma.Schoonhoven 1 gaat naar Leiden voor een wedstrijd tegen LSVV'70 1.

THUIS
Datum        Tijd                 Thuis                                     Uit                                      type
15 okt 11.00 Schoonhoven JO19-1 Jodan Boys JO19-2 co
15 okt 11.00 Schoonhoven JO15-1 XerxesDZB JO15-2 co
15 okt 12.30 Schoonhoven 4 Zwervers, cvv 2 co
15 okt 13.00 Schoonhoven 5 Bergambacht 4 co
15 okt 14.30 Schoonhoven 3 Jodan Boys 8 co

UIT
Datum         Tijd             Thuis                                        Uit                                      type
15 okt 12.00 Siveo '60 2 Schoonhoven 2 co
15 okt 12.30 FC Oudewater JO17-1 Schoonhoven JO17-1 co
15 okt 14.30 LSVV'70 1 Schoonhoven 1 co

uitslagen en afgelastingen

Kantinedienst rooster

Oud Papier rooster

JO9-2 pech voor het doel
JO9-4 neemt punten mee uit Ammerstol
JO11-3 hogerop na superstart
JO13-1 klinkende overwinning tegen Woubrugge

Miranda en Tjeerd hadden een leuk presentje voor de jongens van JO13-1 gekocht.

Opnieuw onderzoek Kunstgras

De KNVB heeft maandagmiddag met onder andere het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS), Vereniging Sport en Gemeente (VSG), Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en vertegenwoordigers uit de kunstgrasbranche rond de tafel gezeten om te bespreken wat de vervolgstappen zijn om de onzekerheid over kunstgras weg te nemen.

De belangrijkste uitkomst van dit gesprek is dat het RIVM per direct nieuw onderzoek gaat verrichten en dat de resultaten voor het nieuwe jaar worden gepresenteerd. Verder benadrukte het RIVM nogmaals dat vooralsnog niet verwacht wordt dat het gebruik van rubbergranulaat op kunstgras leidt tot risico's voor de gezondheid en er dus gewoon op gesport kan worden. Lees de informatie van de KNVB over het kunstgras.

Feestelijke opening veld 1

Iedereen is welkom zaterdagmiddag 29 oktober. Een leuk programma met voor ieder wat wils.

Save the date

Algemene ledenvergadering op maandag 31 oktober om 20.00 uur.

Je bent van harte uitgenodigd voor de algemene ledenvergadering op maandag 31 oktober om 20.00 uur in de kantine van VV Schoonhoven. Nadere informatie volgt.

Champions Leaque

Iedere woensdagmiddag trainen onder leiding van Robbin Brouwer de jongste talenten van VV Schoonhoven. In de vorm van een circuittraining oefenen ze verschillende spelsituaties. Met als hoogtepunt en onderling partijtje voetbal! Robbin krijgt hulp van een aantal jongens die zo hun stage doen en van enkele enthousiaste jongens van JO13-1.

Zie ook de andere foto op de 'teampagina' van de champions leaque. Heb je leuke foto's gemaakt tijdens de training of bij een wedstrijdje, je kunt ze zelf plaatsen in het fotoalbum van de champions leaque.

Dé kans voor ondernemers om zichtbaar te zijn langs de lijn!

Een sponsorbord bij het nieuwe eerste veld!
Binnenkort gaat veld 1 weer open. Niet alleen ligt er dan een super strakke grasmat, ook de omheining rond het hoofdveld is compleet vernieuwd. En wat is er mooier dan een 1e veld vol sponsorborden van lokale bedrijven? Voor meer informatie stuur je een mailtje naar de [email protected]. Vanwege de her-opening van het 1e veld doet de Sponsorcommissie graag een aan trekkelijk aanbod!

Rabobank Clubkas Campagne

Heb jij een rekening bij de Rabobank?
Steun dan onze vereniging met de Clubkas actie!

Vergeet niet bij je eigen achterban (familie, vrienden, kennissen en collega’s) te informeren of ze lid zijn van Rabobank Utrechtse Waarden en ze te vragen onze vereniging te steunen. Alvast bedankt!

Karsdorp in Oranje

'Debuteert Rick Karsdorp vrijdag in Oranje?' vroegen wij ons vorige week af.

Inmiddels twee wedstrijden met Oranje verder weten we dat Rick zijn debuut heeft gemaakt en dat hij lovende kritieken krijgt.

Zijn familie en vrienden zijn beretrots is te zien in een uitzending van Hart van Nederland.

Vader Fred heeft het ingelijste oranje shirt aan de eregalerij toegevoegd.

Ook de SV VVS is trots op Karsdorp

Leuke sportmiddag door de Dirk Kuyt Foundation

Woensdagmiddag maakt de Dirk Kuyt Foundation goede sier met diverse sport- en dansactiviteiten voor mensen met een beperking. Het parkeerterrein bij brasserie De Veerpoort in Schoonhoven was het domein van basketballers, voetballers en dansers. Lees het volledige item van Het Kontakt.

Nieuws?

Heb je iets leuks of interessants voor de website, nieuwsbrief of agenda, laat het weten en stuur je bericht, eventueel met links en foto's naar [email protected]