Roy Monnichmann nieuwe voorzitter BC VVS

31 oktober 2016 19:30

Jeroen van Hooff draagt stokje over tijdens spetterende avond

Vrijdag 28 oktober heeft Jeroen van Hooff het voorzitterschap van Business Club VV Schoonhoven ceremonieel overgedragen aan Roy Monnichmann. Tijdens de drukbezochte avond in het Nederlands Zilvermuseum Schoonhoven blikte de nieuwe voorzitter terug op de rijkgevulde acht jaren van zijn voorganger. Jeroen van Hooff was voorzitter van het eerste uur en onder zijn leiding is Business Club VV Schoonhoven uitgegroeid tot de grootste netwerkclub van de Krimpenerwaard.

Van Hooff, die wegens een meer internationale invulling van zijn directiefunctie bij Manpower Group een stap terug doet bij BCVVS, werdtijdens de avond toegesproken door Roy Monnichmann (nieuwe voorzitter BCVVS), Paul van Schaik (voorzitter VV Schoonhoven) en vanuit Frankrijk door beschermheer Dick de Cloe.

Na deze sprekers nam aanstormend Schoonhovens cabarettalent Tom Montfrooy de microfoon over om de scheidende voorzitter en de pretenties van de club genadeloos te fileren.

Tijdens de avond onthulde Roy Monnichmann, de nieuwe voorzitter en eigenaar van Gerco Brandpreventie, ook het nieuwe programma van de club. In november staat het volgende event alweer op de agenda: een ware ‘river queen’ doet 24 november Schoonhoven aan, speciaal voor de business club – donateur Marloes Boele tekende namelijk voor het interieurdesign van het cruiseschip. Naast de traditionele nieuwjaarslunch biedt het programma ook een citytrip naar Maastricht, een bezoek aan de gerenommeerde springstal Hendrix en een spectaculair archery-tag- event in het Springerpark. In het verleden tekende de netwerkclub die gelieerd is aan Voetbalvereniging Schoonhoven al voor aansprekende events als Monaco aan de Lek en de spraakmakende Dulci-feesten. Business Club VV Schoonhoven is acht jaar geleden opgericht om VV Schoonhoven en haar leden financieel en met kennis en het netwerk te ondersteunen. “En dan hebben wij als streven dat de lat elk jaar hoger moet. Bijvoorbeeld ook digitaal, met onze nieuwe website (www.businessclubvvs.nl). En we zullen de eerste business club in de regio zijn met een eigen netwerk-app. Die lat gaat hoger!”, aldus Roy Monnichmann.

persbericht en foto's BC VVS